REJESTRACJA OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY W URZĘDZIE – NOWE ZASADY OD 27.10.2020 r.
 
Rejestracja w Urzędzie odbywa się przy zachowaniu reżimu sanitarnego (dezynfekcja rąk, zasłanianie ust i nosa, dystans 2 metrów od innych osób). Osoby niestosujące się do wskazanych wymogów sanitarnych nie będą obsługiwane.
W trosce o Państwa bezpieczeństwo zachęcamy do pełnej rejestracji elektronicznej (bez konieczności osobistego zgłaszania się do Urzędu).

Aby zarejestrować się jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy można:
 
1. Dokonać pełnej rejestracji elektronicznie:
osoby posiadające profil zaufany ePUAP lub bezpieczny podpis elektroniczny mogą dokonać rejestracji  za pośrednictwem portalu  praca.gov.pl,  tzn. wypełnić wniosek o dokonanie rejestracji  jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy oraz  załączyć do wniosku skany  wszystkich dokumentów wymaganych do rejestracji,
 
2. Umówić się na wizytę w celu rejestracji:
zgłoszenie do rejestracji następuje wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym pod numerami telefonu: 875 652 664, 875 652 670, 875 652 667 - (ilość miejsc ograniczona).
Na wyznaczony termin i godzinę wizyty należy zgłosić się z kompletem dokumentów, niezbędnym do ustalenia statusu osoby poszukującej pracy lub osoby bezrobotnej i uprawnień  do zasiłku.